Main Menu

Naše studentská firma CK COVID – 20 se svým logem umístila na 3. místě krajského kola v soutěži JA TOP LOGO 2020/2021. Logo vytvořil student Kryštof Pikner CR3.A


Bohužel na postup do celostátního kola to nestačilo, ale naše cestovní kancelář udělá vše proto, abychom na veletrhu JA EXPO mohli zazářit v soutěžní kategorii Marketing.

Popis loga:
Naše logo vzniklo ve spojení s Covidem-19, proto vyobrazuje vir. Logo nese nádech jednoduchosti a výstižnosti názvu firmy.

Vybrané komentáře poroty:
logo vnímám jak vtipné, nadčasové a propracované. Nemohu souhlasit že by bylo z pohledu oslovovaného jednoduché, v rámci loga zde byla snaha do něj zasadit co nejvíce informací a vyžaduje to trochu zamyšlení na logem. Logo ale je tak zajímavé že vzbuzuje o sebe zájem i když to nebude asi u všech sociálních skupin, pak by bylo nutné počítat i při plánováním obsahu produktu. Osobně mě ale toto logo nejvíc zaujalo a "bavilo".

CK COVID - 20, která mě zaujala svou originalitou, u této firmy by si měli ostatní formy brát inspiraci u popisu a vysvětlení loga, proč zrovna vybrali toto. Ale jinak je moc jednoduché a nic mi nedá. Škoda, že chybělo video.